Ituren 2020

Urtarrilaren 27an, astelehena, Iturena joan ginen 2. DBHko ikasleekin; bertako inauteria ezagutzeko asmoz. Goizean Uraren ibilbidea egin genuen Elgorriagatik Aurtitzera eta bertan bazkaldu ondoren, joareekin batera, Iturengo plazara hurbildu ginen. A zer festa eta anabasa, plazan eta kale ixkinetan! Ederki pasatu zuten ikasleek, jaian erabat murgilduta.

PREMATRÍCULA 2020-2021

Con motivo del comienzo de la matriculación para el curso 2020-2021, hemos querido organizar una reunión informativa sobre el IES ARANTZAZUKO AMA. En la misma os hablaremos sobre las características más relevantes de la Educación Secundaria y de nuestros trabajos más significativos. También, cómo no, trataremos de aclarar todas las dudas que os puedan surgir. Cualquiera que esté interesad@ en conocer nuestro centro será bienvenid@.

Por lo tanto, recibid esta invitación para la reunión que celebraremos en las instalaciones de Martutene el próximo lunes 27 de enero a las 6 de la tarde.

Asignaciones individualizadas de transporte escolar. 2019-2020. Convocatoria

TxuriUrdin 2019

Hemen dituzue gure patinatzaile trebeak:

Euskararen Egunak badu bere egitaraua:

Aurten ere Bide Heziketa

Azken urteetan bezala, Donostiako Udaltzaingoaren laguntzaz, Bide Heziketa jaso dute gure ikasleek. Ikastetxean azalpenak jaso ondoren, inguruan ibilalditxoa egin genuen.

Irrisarri 2019-2020 DBH1

Ikasturtea ondo hasteko eta elkar ezagutzeko, gure lehengo mailako ikasleek irteera ederra egin zuten:

eINIKA

PALARRA EUSKARA TALDEA