2020-2021 IKASTURTERAKO AURREMATRIKULA

2020-2021 ikasturterako matrikulazio epea irekitzear dagoela eta, bilera informatiboa egingo dugu ARANTZAZUKO AMA BHIri buruz. Bertan, Bigarren Hezkuntzaren ezaugarri nabarmenenak eta gure lanaren ardatz orokorrak aipatuko dizkizuegu eta, jakina, zuek izan ditzakezuen zalantzak argitzen ere saiatuko gara. Zuen artean gure Ikastetxea ezagutu nahi duen norbait badago, ongi etorria izango da.

Beraz, datorren asteartean, urtarrilaren 27an, Martuteneko egoitzan, arratsaldeko 6etan egingo dugun bilerara gonbidatu nahi zaituztegu.

Eskola garraiorako banan-banako diru-laguntzak. 2019-2020. Deialdia

TxuriUrdin 2019

Hemen dituzue gure patinatzaile trebeak:

Euskararen Egunak badu bere egitaraua:

Aurten ere Bide Heziketa

Azken urteetan bezala, Donostiako Udaltzaingoaren laguntzaz, Bide Heziketa jaso dute gure ikasleek. Ikastetxean azalpenak jaso ondoren, inguruan ibilalditxoa egin genuen.

Irrisarri 2019-2020 DBH1

Ikasturtea ondo hasteko eta elkar ezagutzeko, gure lehengo mailako ikasleek irteera ederra egin zuten:

PALARRA EUSKARA TALDEA