Orientazio aholkua

Eta DBH ondoren, zer?

Ohar garrantzitsuak

Egoera zaila dugu benetan. Irakasleak ahalegina egiten ari dira, eta zuen seme alabekin harremanetan daude lanak, azalpenak e.a. bidali eta jasoaz. Eskertuko genizueke zuen seme alabak saiatzen ari direla ziurtatuko bazenute. Baliabide arazorik izanez gero, lasai adierazi.

Datozen bi asteetan ikastetxea irekita egongo da 9:00tatik 14:00tara, hori bai, txirrina jo behar da, atea itxita egongo baita. Edozer gauza behar baduzue, gogoratu gurasoak etorri behar duzuela, eta ez ikasleak.

Eskolen aldi baterako etetea beste abisu bat eman arte luzatzen da.

Klaseen etenaldia

COVID-19 koronabirusak EAEko lurralde osoan izandako aurrerapenaren aurrean, eta Eusko Jaurlaritzako Osasun Sailaren jarraibideei jarraituz, Euskal Autonomia Erkidegoko ikastetxe guztien eskola-jarduera presentziala aldi baterako eteteko hartu erabakia hartu da.

Bitartean online jarraituko dugu ikasleei lanak bidaltzen. Ziurtatu, faborez, mezuak irakurri eta bete egiten dituztela.

Orientazio aholkua DBH4koentzat

Datorren ikasturtean zuen seme-alabek egin behar duten aukeraketari buruzko informazioa jasotzeko (Batxilergoak, Lanbide Heziketa Zikloak...) eta dituzuen zalantzak argitzeko, MARTXOAREN 10an 18:00etan batzarra egingo dugu.

Dantzaldia 2020

Ituren 2020

Urtarrilaren 27an, astelehena, Iturena joan ginen 2. DBHko ikasleekin; bertako inauteria ezagutzeko asmoz. Goizean Uraren ibilbidea egin genuen Elgorriagatik Aurtitzera eta bertan bazkaldu ondoren, joareekin batera, Iturengo plazara hurbildu ginen. A zer festa eta anabasa, plazan eta kale ixkinetan! Ederki pasatu zuten ikasleek, jaian erabat murgilduta.

2020-2021 IKASTURTERAKO AURREMATRIKULA

2020-2021 ikasturterako matrikulazio epea irekitzear dagoela eta, bilera informatiboa egingo dugu ARANTZAZUKO AMA BHIri buruz. Bertan, Bigarren Hezkuntzaren ezaugarri nabarmenenak eta gure lanaren ardatz orokorrak aipatuko dizkizuegu eta, jakina, zuek izan ditzakezuen zalantzak argitzen ere saiatuko gara. Zuen artean gure Ikastetxea ezagutu nahi duen norbait badago, ongi etorria izango da.

Beraz, datorren asteartean, urtarrilaren 27an, Martuteneko egoitzan, arratsaldeko 6etan egingo dugun bilerara gonbidatu nahi zaituztegu.

Eskola garraiorako banan-banako diru-laguntzak. 2019-2020. Deialdia

TxuriUrdin 2019

Hemen dituzue gure patinatzaile trebeak:

Euskararen Egunak badu bere egitaraua:

Aurten ere Bide Heziketa

Azken urteetan bezala, Donostiako Udaltzaingoaren laguntzaz, Bide Heziketa jaso dute gure ikasleek. Ikastetxean azalpenak jaso ondoren, inguruan ibilalditxoa egin genuen.

Irrisarri 2019-2020 DBH1

Ikasturtea ondo hasteko eta elkar ezagutzeko, gure lehengo mailako ikasleek irteera ederra egin zuten: