ES | EU | EN

PALARRA EUSKARA TALDEA

Erabiltzaileka logina

Santo Tomas egunaren ordutegia

Santo Tomas egunerako OOGak onartu zuen ordutegia hau izango da:

ostirala

8:15-11:00*

* 11:00etan aterako da bueltako autobusaren lehen txanda.

Gogoan izan EZ dela jangela zerbitzurik izango.

Euskararen eguna 2018

Euskararen egunean euskaraldiari amaiera bikaina eman genion. Hauek egunak eman zituen zenbait argazki eta bertso:

Gozatu aho eta belarriak!

Euskararen egunean euskaraldiari amaiera bikaina emateko gure ikasleek hau prestatu zuten:

Euskaraldia. Hau da gure hamaikakoa!

Badator Euskaraldia. Ahobizi ala Belarriprest, eman izena!

Astigarragako hamaikakoa          -        DONOSTIAKO HAMAIKAKOA

Ikasturteko azken irteera

Ikasturtea agurtzearekin batera, hainbat laguni 'gero arte' esateko unea iristen da. Zorterik onena opa dizuegu zuen bide berrian. Besarkada handi bat!

DBH4 arraunean

Orientazio aholkua

Atzo gauzatu genuen 3. mailako gurasoekin hurrengo ikasturteari begirako bilera. Bertan, erabakia hartzen lagundu nahian, ikasleek dituzten aukera ezberdinak aurkeztu eta aztertu ziren. Hemen duzue laburpentxo bat:

Poltsen tailerraren bigarren eguna

Gure ikasleek euren esker-ona erakutsi zuten poltsekin eskuratutako dirua HARITUZ elkarteari emanez, bideo bat grabatzeko duten proiektuan lagundu asmoz. Esker mila eman diguzuen laguntzagatik!

Poltsa berrerabilgarriak

Ekofish-ekoekin garatzen ari diren proiektuaren barruan, igande honetan gure ikasleak oihalezko poltsak egiten egon dira Astigarragako plazan.

DBHko 2B-ko ikasleen oharra

Eko-fishekin proiektu batean gabiltza, plastikozko poltsak murrizteko asmoarekin. Horretarako, tela eta arropa zaharrak bildu nahi ditugu eta haiekin poltsa berrerabilgarriak egin.

Hori egin ahal izateko zuen laguntza eskertuko genuke. Laguntza hori hurrengoa izango litzake; etxean dituzuen oihal eta arropa zaharrak ikastolako atarian daude kaxetan jartzea. Kaxa horiek Apirilaren 30ean bilduko ditugu.

Espero dugu zuen laguntzarekin gure proiektua aurrera eraman ahal izatea, hurren arte!

KARTELA

Bueltan dira gure paristarrak

Lagundu zeuk ere plastikoaren erabilpena murrizten!

Astigarrago Kronikak ondo azaltzen duen moduan, oihalezko poltsak egiteko lehengaiak jasotzen hasiko dira DBH2ko ikasleak.

Ekofish proiektuaren aurkezpena

Paris (DBH 4)

Ederki pasa dute gaua gure ikasleek eta ikasbidaiaren lehen eguna hastera doaz!

Gure planeta zaintzeko DEKALOGOA

2018-2019 ikasturterako Aurrematrikula

2018-2019 ikasturterako aurrematrikula egin duten ikasle guztiak onartuak izan dira.

DBH4KO ZOZKETAREN SARIDUN ZENBAKIA

DBHko 4. mailako ikasleek saldutako zozketaren saridun8387 zenbakia izan da. Zorionak irabazleari!

2018-2019 IKASTURTERAKO AURREMATRIKULA

2018-2019 ikasturterako matrikulazio epea irekitzear dagoela eta, bilera informatiboa egingo dugu ARANTZAZUKO AMA BHIri buruz. Bertan, Bigarren Hezkuntzaren ezaugarri nabarmenenak eta gure lanaren ardatz orokorrak aipatuko dizkizuegu eta, jakina, zuek izan ditzakezuen zalantzak argitzen ere saiatuko gara. Zuen artean gure Ikastetxea ezagutu nahi duen norbait badago, ongi etorria izango da.

Beraz, datorren asteartean, urtarrilaren 30ean, Martuteneko egoitzan, arratsaldeko 6etan egingo dugun bilerara gonbidatu  nahi zaituztegu.

DONOSTIAKO BIRIKAK DBH2

Eskola garraiorako banan-banako diru-laguntzak. 2017-2018. Deialdia

Alan Kennedy Arantzazuko Ama BHIn

On Tuesday, 28th November, students took part in an English theatre activity at school. Alan Kennedy, the founder of Storytime, performed two plays: "Mistaken Identity" for 1st and 2nd DBH years and "I Do Like to Be Beside the Seaside" for 3rd and 4th DBH years. We all enjoyed the show very much!

ZORIONAK!!

Euskararen Eguna 2017

Euskararen Eguna 2017 / MARTUTENE

HIZKUNTZA IKASTAROAK ATZERRIAN